Reklamace a vrácení

 Reklamace, odstoupení a vrácení zboží

 

1) Zboží bylo nekompletní, poškozené nebo jiné než objednané

Pro reklamaci zboží prosím vždy vyplňte reklamační formulář, na jehož základě se vám brzy ozveme. 

  • Formulář si stáhnete zde: Formular-reklamace-Propoklady

  • Adresa pro reklamaci zboží: společnost ART CONSULTANCY s.r.o., Továrna Litultovice 168, 747 55 Litultovice , e-mail: skalik@artconsultancy.eu 

  • Tel.: +420 777 187 823, pondělí až pátek (8:00 - 16:00)

  • Více o právech při reklamacích najdete v Obchodních podmínkách

Poznámka: V těchto případech se prodejce Art Consultancy, s.r.o. snaží o individuální přístup v závislosti na daném problému. Zpravidla se snaží zařídit opravu či výměnu přímo u dodavatele. Zákazník je instruován na jakou adresu má zboží zaslat. Pokud výměna ani oprava není možná, tak jsou zákazníkovi vráceny peníze na bankovní účet. 

2) Zboží mi nevyhovuje a přeji si ho vrátit do 14 dní nebo vyměnit 

Pro vrácení zboží do 14 dní zboží vždy vyplňte reklamační formulář, na jehož základě se vám brzy ozvou kolegové s postupem.

  • Formulář si stáhnete zde: formularProUplatneniReklamace-propokaldy
  • Adresa pro vrácení zboží:
  • společnost ART CONSULTANCY s.r.o., Továrna Litultovice 168, 747 55 Litultovice , e-mail: skalik@artconsultancy.eu 

  • Tel.: +420 777 187 823, pondělí až pátek (8:00 - 16:00)

  • Více o právech při výměně zboží najdete v Obchodních podmínkách

Poznámka: Pokud Spotřebitel odstoupí od Smlouvy (prostřednictvím reklamačního formuláře), je povinen nám zaslat zpět Zboží nabyté na základě Smlouvy, od které odstoupil nebo je vrátit na adrese provozovny Prodávajícího:

ART CONSULTANCY s.r.o.,

 Litultovice 168,

 747 55 Litultovice,

nejpozději do 14 dnů od okamžiku učinění odstoupení od Smlouvy. Spotřebitel nese sám náklady na dopravu při vrácení Zboží Prodávajícímu. Prosím vezměte na vědomí, že vrácené Zboží zaslané na dobírku nebude z naší strany přebráno a bude Vám vráceno zpět na Vaše náklady. 

Řešíte už s kolegy reklamace a ztratili jste na ně kontakt?

Pokud už s kolegy reklamaci řešíte, používejte prosím jen kontakty, kterými s vámi komunikují, nejčastěji jsou to:

  • E-mail: milada@propoklady.cz
  • Tel.: 777 711 763
  • Provozní doba: Pondělí až pátek (8:00-16:00)

Vždy prosím uveďte číslo objednávky nebo zkuste dohledat předchozí konverzaci.

Tyto kontakty prosím využívejte pouze pro již řešené reklamace nebo pro zamítnuté reklamace.